Zeskamp Basic - Sanka Events
Één aanspreekpunt, alles geregeld Snelle en duidelijke communicatie Flexibel en enthousiast personeel
Één aanspreekpunt, alles geregeld Snelle en duidelijke communicatie Flexibel en enthousiast personeel
Informatie | Offerte | Reserveren
Naam*
E-mailadres*
Je vraag of opmerking*
Save To Wish List

Adding item to wishlist requires an account

145

Neem direct contact op:

Waarom Sanka Events?

  • Één aanspreekpunt, alles geregeld
  • Snelle en duidelijke communicatie
  • Flexibel en enthousiast personeel
Home > Activiteiten > Zeskamp > Zeskamp Basic

Zeskamp Basic

Informatie

De Zeskamp Basic is de meest gekozen optie als onze klanten een zeskamp gaan organiseren. Deze bestaat uit een uitdagend programma met één grote attractie en meerdere spellen.

De complete voorbereiding en uitvoering ligt veilig in handen van Sanka Events, daar heb je dus geen omkijken naar. Jij hoeft alleen te zorgen voor enkele randzaken, de rest regelen wij.

Op onze pagina zeskamp organiseren vind je meer informatie, foto’s en video’s over onze zeskampen in het algemeen.

Prijzen

De kosten van de Zeskamp Basic worden bepaald door het aantal deelnemende teams en de tijdsduur. Een team bestaat uit minimaal vier en maximaal tien personen. 

Heb jij speciale wensen, zoals bijvoorbeeld meer deelnemende teams of een langere tijdsduur? Dan denken we graag met jou mee en leveren we maatwerk. Neem gerust contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Zeskamp Basic

2 uur

3 uur

4 uur

max. 8 teams

1275

1400

1525

max. 12 teams

1525

1700

1875

max. 16 teams

1775

2000

2225

max. 20 teams

2025

2300

2575

max. 24 teams

2275

2600

2925

Zeskamp Basic

2 uur

max. 8 teams

1275

max. 12 teams

1525

max. 16 teams

1775

max. 20 teams

2025

max. 24 teams

2275

Zeskamp Basic

3 uur

max. 8 teams

1400

max. 12 teams

1700

max. 16 teams

2000

max. 20 teams

2300

max. 24 teams

2600

Zeskamp Basic

4 uur

max. 8 teams

1525

max. 12 teams

1875

max. 16 teams

2225

max. 20 teams

2575

max. 24 teams

2925

De bijkomende kilometerkosten bedragen 80 cent per gereden kilometer. Alle op onze website genoemde prijzen zijn in euro’s en exclusief BTW. Prijswijzigingen voorbehouden.

Bekijk voor meer prijsinformatie ons uitgebreid overzicht met tarieven en kortingen.

Samenstelling

  • Attractie

Je mag één stormbaan of attractie kiezen die onderdeel uitmaakt van jouw zeskamp. Voor Stormbaan Mega Red Balls geldt een toeslag van € 75,-. Uiteraard is het tegen bijbetaling mogelijk om meer dan één stormbaan of attractie toe te voegen aan jouw Zeskamp Budget. In dat geval hoort het duurste item bij het arrangement en worden de overige stormbanen en attracties los gefactureerd.

  • Zeskamp spellen

Het aantal spellen dat bij jouw zeskamp wordt ingezet is onder andere afhankelijk van het aantal teams en de duur van jouw zeskamp. Je kunt zelf aangeven welke zeskamp spellen jouw voorkeur hebben. Je kunt ook vertrouwen op onze jarenlange ervaring en ons de meest geschikte spellen voor jouw zeskamp laten kiezen.

  • Aankleding

Bij al onze zeskampen bouwen we een partytent op voor de wedstrijdleiding. Daarnaast gebruiken we een professionele geluidsinstallatie voor het afspelen van muziek en het omroepen van instructies tijdens het evenement.

  • Personeel

Sanka Events zorgt voor alle nodige voorbereidingen, zoals het maken van een spelschema. Op de dag zelf zorgen wij voor de op- en afbouw van alle materialen, de coördinatie van het gehele evenement en het begeleiden van alle spellen en attracties.

Sanka Events zorgt voor...

  • Speelschema’s

In overleg met jou bepalen we het aantal deelnemende teams en eventueel teamnamen of -kleuren. Wij zorgen voor een schema, waarbij de teams alle spellen spelen en zoveel mogelijk andere teams tegenkomen. Het spelschema kunnen we vooraf digitaal toesturen en brengen we op de dag zelf uiteraard ook geprint mee.

  • Materialen

Wij zorgen voor het transport en de op- en afbouw van alle materialen die deel uit maken van jouw zeskamp. Hier heb je dus geen omkijken naar.

  • Coördinatie

Één van onze medewerkers zal de hele zeskamp in goede banen leiden. Hij of zij zorgt onder andere voor duidelijke communicatie en muziek tijdens jouw evenement. Denk daarnaast aan het voorstellen van de teams en het bekend maken van de eindscore.

  • Begeleiding

Bij de Zeskamp Basic zorgen wij voor de begeleiding van alle attracties en spelonderdelen. Onze medewerkers geven uitleg bij de spellen, houden de punten bij en motiveren de deelnemers.

Jij zorgt voor...

  • Groepsindelingen

Nadat we samen hebben bepaald hoeveel teams er meedoen, maak je zelf een groepsindeling. Deze indeling kun je het beste al vóór de dag van uitvoering met alle deelnemers communiceren. Dat geeft extra rust op de dag zelf. Bovendien kunnen de deelnemende teams dan (indien gewenst) zorgen voor kleding en attributen in hun teamkleur of passend bij hun teamnaam. Indien dit niet mogelijk of wenselijk is, kan de groepsindeling in overleg ook aan het begin van de zeskamp bekend worden gemaakt.

  • Locatie

Jullie zorgen zelf voor een toegankelijke locatie. Het is noodzakelijk dat wij met bestelbus en aanhangwagen exact op de plek kunnen komen waar de stormbanen, attracties en overige materialen moeten worden opgebouwd. Is dit niet mogelijk dan dient er vooraf overleg plaats te vinden.

  • Stroomvoorziening

Voor de uitvoering van de zeskamp hebben we twee vrije stroomgroepen van 230 Volt / 16 Ampère (2 x 3680 Watt) nodig. Indien er meerdere stormbanen of attracties worden ingezet, kan de stroombehoefte hoger liggen. Wij zorgen zelf voor voldoende stroomkabels.

  • Watervoorziening

Als er waterspellen worden ingezet tijdens de zeskamp is een waterpunt op maximaal 40 meter afstand van de uitvoeringslocatie noodzakelijk. Wij zorgen voor tuinslangen en de juiste koppelstukken.

  • EHBO-post

Het gebeurt uiterst zelden, maar uiteraard kan er bij lichamelijke inspanning altijd een blessure of kwetsuur optreden. Indien gewenst kunnen jullie zelf zorgen voor een EHBO-post. In de praktijk is het meestal voldoende als er een pleister of coldpack in de buurt is om een wondje of bijvoorbeeld een omgeslagen enkel te verzorgen.

  • Prijzen

Na afloop van de zeskamp zullen wij direct de behaalde scores en de eindrangschikking bekend maken. Indien gewenst kunnen jullie zorgen voor prijzen voor de winnende teams. Deze kunnen jullie dan op dat moment zelf uitreiken.

Wil je een Zeskamp Basic organiseren? Reserveer direct of vraag een vrijblijvende prijsopgave aan. Neem contact op via [email protected], bel ons op 06 28 86 48 55 of vul het contactformulier op deze pagina in.