Over ons - Sanka Events
Één aanspreekpunt, alles geregeld Snelle en duidelijke communicatie Flexibel en enthousiast personeel
Één aanspreekpunt, alles geregeld Snelle en duidelijke communicatie Flexibel en enthousiast personeel
Home > Over ons
Teamfoto Sanka Events Over Ons

Wij zijn dol op feestjes

Het personeelsfeest op jouw werk, jullie sportdag op school, de jaarlijkse vrijwilligersavond van jouw favoriete vereniging of de communie van je kinderen: ieder jaar zijn er weer talrijke momenten om samen met familie, vrienden en collega’s te vieren en een mooie tijd te beleven.

Net als jij is ons team van circa twintig medewerkers gek op dit soort dagen. Ons hart gaat sneller kloppen als we hier onderdeel van mogen uitmaken. Want wat is er nu leuker dan andere mensen (en jezelf natuurlijk) een hoop plezier te bezorgen?

Het is stiekem altijd een hoop geregel

Aan de andere kant brengen deze gelegenheden voor onze klanten vaak ook een hoop stress en werk met zich mee. “Heb ik overal aan gedacht? Loopt alles volgens de juiste tijdsplanning? Wat moet ik dit jaar weer verzinnen? Vinden de anderen het wel leuk wat we gaan doen?”

Het zullen herkenbare vragen zijn voor iedereen die wel eens een feest of evenement organiseert. Voordat de dag van de uitvoering is aangebroken moet er dus eerst heel wat worden geregeld en met veel dingen rekening worden gehouden.

Wij helpen je graag

Kun je hierbij wel wat hulp gebruiken? Dan zit je bij Sanka Events helemaal goed. Organiseren zit namelijk in ons bloed. Iedere dag weer bedenken we creatieve oplossingen en maken we duidelijke planningen voor de meest uiteenlopende evenementen.

Vanaf 2007 hebben we dan ook al heel wat bedrijfsfeesten, familiedagen, teamuitjes en sportdagen georganiseerd en uitgevoerd. Al deze ervaring gebruiken we bij elke nieuwe uitdaging die we samen met onze klanten aangaan.

Ben je benieuwd hoe het ooit allemaal is begonnen, hoe wij als evenementenbedrijf zijn gegroeid en waar de naam “Sanka Events” vandaan komt? Bekijk dan de tijdlijn van Sanka Events.

Je wilt geen vervelende verrassingen

De grote dag is aangebroken. Je hebt alles voorbereid en overal aan gedacht. Je hebt jouw zaakjes goed voor elkaar. De enige mogelijke spelbreker is het weer. Dat had je gedacht…

De gehuurde materialen zijn veel te laat geleverd en je mist de helft. Je moest zelf in jouw nette kleren het springkussen opbouwen, want de bezorger is na het lossen direct vertrokken. En waar blijft de cateraar? Over een half uurtje komen de eerste gasten al.

Bovenstaand horrorscenario wensen we natuurlijk niemand toe. Gelukkig gaat het bij Sanka Events anders.

Wat kun je van ons verwachten?

Bij Sanka Events werken we met vier kernwaarden. Zie het als beloftes die we doen aan jou als klant.

Wil je hier meer over weten? Lees dan alles over de kernwaarden van Sanka Events.

Kernwaarden homepage beleving

Beleving

Het plezier van de klanten en gasten staat bij ons altijd voorop.

Kernwaarden homepage service

Service

Wij maken het vooraf en op de dag zelf zo gemakkelijk mogelijk voor je.

Kernwaarden homepage kwaliteit

Kwaliteit

Onze diensten en producten zijn netjes verzorgd en goed geregeld.

Kernwaarden homepage betrouwbaarheid

Betrouwbaarheid

Wij maken duidelijke afspraken en houden ons daar aan.

Zelf regelen of liever uitbesteden?

Als er voldoende hulp en expertise voorhanden is, kun je bepaalde dingen prima zelf regelen. Je kiest er dan bewust voor om de organisatie van jouw evenement in eigen hand te houden. In dat geval zijn we jou graag van dienst met onze materialen, indien gewenst natuurlijk met transport en op- en afbouw.

Soms heb je echter niet voldoende tijd of ervaring om alles zelf te regelen. Of je wilt (net als alle overige gasten) zelf ook genieten van jouw feest. In dat geval kunnen we jou de volledige organisatie uit handen nemen, zodat jij je hier niet meer druk om hoeft te maken.

Uiteraard wordt vooraf alles uitgebreid samen afgestemd en bepaal jij dus zelf hoe jouw evenement eruit gaat zien. Wij zorgen ervoor dat je hier op de dag zelf geen omkijken naar hebt.

Zachte momenten maken het verschil

Bij ieder evenement staat de beleving van jouw gasten centraal. Behalve dat de algehele organisatie natuurlijk moet kloppen, gaat het vaak om de kleine details. Dit noemen wij de “zachte momenten”.

Vergelijk het met het bezichtigen van een koophuis, waarbij de geur van vers gebakken appeltaart en een frisse bos bloemen op tafel de potentiële kopers automatisch een positief gevoel geven.

Zo werkt het ook bij jouw evenement. Passende achtergrondmuziek en verlichting, de juiste aankleding en natuurlijk niet te vergeten gastvrije en enthousiaste medewerkers maken het verschil.

Waar kunnen we jou mee helpen?

Organiseer jij binnenkort een feest of evenement? Wij horen graag van je wat we voor jou kunnen betekenen.

Neem contact op via 06 28 86 48 55, [email protected] of vul het contactformulier in.